Vårkänslor

Jag gör ett litet inhopp här under vår lågsäsong när det gäller husvagnsturer och camping. Visst gillar vi vintersemester. Och visst har vi en vintervagn. Men än så länge håller vi oss till stugor skidsemestrarna.

Jag har uppdaterat fliken Campingplatser och samlat ihop inlägg kring alla campingar jag bloggat om. Tidigare har den sidan varit exklusiv för familjens absoluta favoritcampingar, men jag tycker att det är mer intressant att kort beskriva varje campings för- och eventuella nackdelar.

Dessutom tycker jag att de allra flesta campingar har något som är extra bra, roligt, unikt, bekvämt eller gott. Den här insikten fick jag häromdagen då jag blev intervjuad för tidningen Besöksliv och fick frågan om vad som är viktigast för vår familj då vi väljer camping. Artikeln är inte publicerad ännu, men jag kan återkomma till den.

Sedan har årets upplaga av Campingkatalogen trillat ner i brevlådan ... det sätter igång både fantasi och resesug och vi håller som bäst på att planera för säsongens äventyr ... Vårkänslor!

Kommentarer