Plastic fantastic

I veckan har vi pysslat om den nya husvagnen. Vi har testat värmepannan, spelat hög musik i mediacentret, provbäddat och bara suttit och njutit av att den är så fin. Vi har även bytt ut ett felaktigt spröt på tv-antennen och en dimmerknapp som var repig.

Jag har varit och shoppat en ny matservis också! Det låter kanske lite löjligt, men jag har varit sugen muggar och tallrikar i melanim från danska Rice. Det finns så härliga mönster och färger. Inredningen i husvagnen är snygg och sober och vi behöver få in lite färgglada och "barnsliga" inslag.

Jag hittade en webbshop med stort sortiment av just Rice och när jag skulle beställa upptäckte jag att butiken ligger i Göteborg. Eftersom det dessutom var nära mitt jobb stack jag dit idag på lunchen. Där fanns så mycket fina saker och till slut blev det en kombo i grönt och blått. Vi provdukade här hemma till middagen.



Jag rekommenderar Sally Bazar om du letar efter fina inredningsprylar. Finns på nätet och på Ånäsvägen i Göteborg.

Kommentarer

  1. Sally Bazar och märket Rice bjuder ju verkligen på en härlig färg prakt, alla kan liksom få sin egen favorit. Så härligt att få shoppa nytt porslin till ny vagn, det gjorde jag förra gången.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar